Kontakt vores kundeserviceteam
E-mail: customercare@kvik.dk
Levering
Har du spørgsmål om levering? Så har vi svarene. Hvis dit spørgsmål ikke er besvaret her, kan du blot starte en chat med vores kundeserviceteam for at få svar med det samme!
Leveringsprisen afhænger af vægten på din ordre og forsendelsesafstanden.
Leveringsprisen vises, umiddelbart inden du afslutter og betaler for din ordre.
Vi tilbyder forskellige forsendelsesmuligheder afhængigt af dit behov:
- PostNord hjemmelevering med levering direkte til din hjemmeadresse
- PostNord udlevering med levering via et udleveringssted (f.eks. en pakkeboks eller et posthus)
- Afhentning i butikken – du kan altid afhente din ordre i den nærmeste Kvik butik. Denne leveringsmulighed er gratis!
Når du har afgivet en ordre, modtager du en bekræftelses-e-mail. Når din pakke er sendt, modtager du et pakkenummer, så du kan følge din ordre direkte på leveringstjenestens hjemmeside.
Hvis du returnerer din ordre til en Kvik butik i nærheden af dig, skal du håndtere pakken præcist, som du ville gøre, hvis du skulle sende den på et posthus. Du skal klargøre pakken, inden du indleverer den i butikken – butikken kan ikke sælge eller udskrive en forsendelseslabel til dig.
Du skal stadig udfylde returformularen.
Butikkerne modtager ugentlige leverancer, og de fleste køkkener kan leveres til butikken inden for cirka to uger. Nogle bordplader har en længere leveringstid. Spørg i butikken, hvor du har bestilt dit køkken. Du kan lave en aftale direkte med butikken.
Hvis du ønsker at returnere et produkt, skal du starte med at udfylde returformularen. Når du har indsendt formularen, fortæller vi dig, hvordan du returnerer varen/varerne.
Ja. Du kan vælge en nærliggende Kvik butik som din leveringsmetode. Du kan også få større varer leveret direkte til din adresse.
Ja. Du kan returnere en eller flere dele af din ordre.
Udfyld denne formular.
Beskadigede eller forkerte varer
Send os en e-mail, eller kontakt os via chatten med fotos af det beskadigede produkt. Vi åbner en sag og finder den bedste løsning til dig.
Send os en e-mail, eller kontakt os via chatten med fotos af de produkter, du allerede har modtaget. Vi sender dig de manglende produkter hurtigst muligt.
Send os en e-mail, eller kontakt os via chatten med fotos af det forkerte produkt. Vi sender dig det rigtige produkt hurtigst muligt.
Det kan du desværre ikke. Kvik er et franchisekoncept, hvor butikkerne er individuelt ejede, og vi kan derfor ikke bytte en onlineordre med en anden vare i en butik.
Hvis dit produkt er defekt eller beskadiget, kan du indsende et garantikrav her.
Ofte stillede spørgsmål
Her er svarene på nogle af vores ofte stillede spørgsmål. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål her, kan du altid starte en chat med os, så vi kan forsøge at hjælpe dig direkte.
Det kan du desværre ikke i øjeblikket, men vi arbejder på sagen! Du kan booke et gratis møde med en af vores dygtige køkkeneksperter i en butik i nærheden af dig for at få hjælp til at tegne dit køkken. Et møde er gratis og uforpligtende, så book et tidspunkt, der passer, i en butik i nærheden af dig, og få din tegning allerede i dag.
På vores hjemmeside har vi nogle vejledninger i, hvordan du bedst rengør dit køkken og bad. I vores webshop kan du også købe særlige rengøringsmidler til vores produkter.
Her finder du vejledningerne:
Det er aldrig nemt at vide, om nye fronter fra Kvik passer til dit gamle køkken. Vores dygtige køkkendesignere kan hjælpe dig med at finde ud af det – du skal blot tage nogle mål og nogle fotos og booke et møde med en butik i nærheden af dig. Møderne koster ikke noget, så det er bestemt ulejligheden værd.
Du kan booke et gratis møde med en af vores køkkeneksperter i en butik i nærheden af dig direkte her på vores hjemmeside.
Du kan også starte en chat med os, så vi kan guide dig igennem processen.
Eller du kan sende en e-mail til customercare@kvik.com med oplysninger om
- dit fulde navn, din e-mailadresse og dit telefonnummer.
- din nærmeste by (for at finde den nærmeste Kvik butik).
- baggrunden for din henvendelse (hjælp til køkken-, bad- eller garderobeprojekt)
- dit foretrukne mødetidspunkt (dag og klokkeslæt)
Our book it yourself right here on our website:
Møder med vores køkkeneksperter er altid gratis!